НАШАТА ИСТОРИЯ

#
#
История

„Бест Фрутс 17“ ЕAД е български производител на сокове, нектари и плодови напитки с търговски марки Флорина и Страйк. Продуктите на компанията са представени на международни пазари и имат утвърдено присъствие на 4 континента в държави като Китай, САЩ, Великобритания, Гърция, Румъния, Кипър, Македония, Гана, Молдова, Скандинавски страни. Компанията предлага, както широко портфолио от традиционни и екзотични плодови вкусове, така и уникални по рода си продукти с рецептури, създадени според вкусовите разбирания и консуматорски предпочитания за конкретни страни.

  • greek
    1993

    Историята на Флорина стартира през 1993 година в съседна Гърция.

  • bulgarian
    1997

    През 1997 година е направена първата инвестиция в производствена база в България. Флорина вече е на 4 години.

  • leo
    1999

    През 1999 година плодовите сокове на Флорина печелят отличието „Златен лъв“ на Изложение „Произведено в България“.

  • golden
    2000

    2000 година – Флорина печели наградата „Златна ябълка“ на международното изложение за органични продукти „ИнтерЕко“.

#
#

В следващите години марка Флорина работи усилено в посока изграждане на бранд имиджа и удовлетворяване нуждите на консуматорите с вкус и разнообразие.

  • shutterstock_1459045136
    2013

    20 години от стъпването на Флорина на българския пазар.

  • Flo_Force
    2014

    Създаване на нова детска серия – подбранд на Флорина. Същата година е създадена и новата продуктова линия студен чай Флорина в три иновативни вкуса и намалено калорийно съдържание. Вкус Праскова и Маракуя печели Златен медал за качество и иновация на продукт на Изложението Интерфуд & Дринк България.

  • Screenshot123
    2014

    Флорина променя цялостно визията на портфолиото си, давайки на консуматорите разнообразие от цветове за всеки вкус и настроение.

  • Design1
    2017

    Флорина вече се предлага в 10 страни на 4 континента /Китай, САЩ, Англия, Гърция, Румъния, Кипър, Македония, Франция, Либия, Гана/.

  • Florina_IceTea_LOGO-01 1
    2018

    Серията Флорина студен чай преминава в нова картонена опаковка от 500 мл, а лансирането ѝ е подкрепено от мащабна кампания Ice Tea FesTEAval.

  • 1L
    2020

    Флорина преминава през редизайн на цялото портфолио в картон 1л и 250мл и стартира производството на серия нектари в стъклена опаковка 250мл. За пръв път марката добавя към портфолио си и директен сок 100% в удобна семейна опаковка от 3л bag-in-box под нов подбранд Florina Direct.

  • Icetea
    2022

    Флорина обновява дизайна и вкуса на линията си студен чай, което повлиява изключително позитивно на продукта и отношението на консуматорите.

#
#

Към днешна дата в тон със стремежа си за използване на природосъобразна картонена опаковка, Флорина премина и към картонена сламка за опаковката си от 250мл, преустановявайки използването на пластмаса. А от края на 2022 година картонената ни опаковка бе допълнена и от прикрепена капачка за по-лесно рециклиране. Малки промени с голямо значение за околната среда.

Изтегли Нашия Каталог






    catalog
    #
    #
    This site is registered on wpml.org as a development site.