НАШАТА ИСТОРИЯ
История
„Бест Фрутс 17“ ЕAД е български производител на сокове, нектари и плодови напитки с търговски марки Флорина и Страйк. Продуктите на компанията са представени на международни пазари и имат утвърдено присъствие на 4 континента в държави като Китай, САЩ, Великобритания, Гърция, Румъния, Кипър, Македония, Гана, Молдова, Скандинавски страни. Компанията предлага, както широко портфолио от традиционни и екзотични плодови вкусове, така и уникални по рода си продукти с рецептури, създадени според вкусовите разбирания и консуматорски предпочитания за конкретни страни.
-
1993
Историята на Флорина стартира през 1993 година в съседна Гърция.
-
1997
През 1997 година е направена първата инвестиция в производствена база в България. Флорина вече е на 4 години.
-
1999
През 1999 година плодовите сокове на Флорина печелят отличието „Златен лъв“ на Изложение „Произведено в България“.
-
2000
2000 година – Флорина печели наградата „Златна ябълка“ на международното изложение за органични продукти „ИнтерЕко“.
-
2013
20 години от стъпването на Флорина на българския пазар.
-
2014
Създаване на нова детска серия – подбранд на Флорина. Същата година е създадена и новата продуктова линия студен чай Флорина в три иновативни вкуса и намалено калорийно съдържание. Вкус Праскова и Маракуя печели Златен медал за качество и иновация на продукт на Изложението Интерфуд & Дринк България.
-
2014
Флорина променя цялостно визията на портфолиото си, давайки на консуматорите разнообразие от цветове за всеки вкус и настроение.
-
2017
Флорина вече се предлага в 10 страни на 4 континента /Китай, САЩ, Англия, Гърция, Румъния, Кипър, Македония, Франция, Либия, Гана/.
-
2018
Серията Флорина студен чай преминава в нова картонена опаковка от 500 мл, а лансирането ѝ е подкрепено от мащабна кампания Ice Tea FesTEAval.
-
2020
Флорина преминава през редизайн на цялото портфолио в картон 1л и 250мл и стартира производството на серия нектари в стъклена опаковка 250мл. За пръв път марката добавя към портфолио си и директен сок 100% в удобна семейна опаковка от 3л bag-in-box под нов подбранд Florina Direct.
-
2022
Флорина обновява дизайна и вкуса на линията си студен чай, което повлиява изключително позитивно на продукта и отношението на консуматорите.